Cum să utilizați articole pentru a vinde aproape orice
Veți întâlni mulți așa-ziși experți atunci când faceți cercetări despre tehnicile de generare a traficului, cum ar fi marketingul prin articole, dar nu vă lăsați păcăliți de marca de informații pe care încearcă să vi le vândă. Cea mai mare parte a expertizei acestor guru vine prin capacitatea de a vă vinde minciuna că sunt experți deloc. Aflați adevărul despre marketingul prin articole în textul de mai jos.
Păstrați conținutul dvs. ușor accesibil, indiferent de cât timp în urmă că a fost scris. Includeți trackback-uri în articolele dvs. actuale către articole conexe de acum câțiva ani. Acest lucru vă va ajuta atât în clasamentele de căutare, cât și în click-uri. Dacă reușiți să convingeți pe cineva să fie suficient de interesat încât să continue să dea click pe diferite pagini de pe site-ul dvs., sunteți pe cale să aveți un vizitator fidel.
Nu vă faceți griji cu privire la plagiatul online. Atunci când un alt site vă copiază munca scrisă, revendicați creditul anunțând publicului, cât de multe site-uri web folosesc și au încredere în materialul dumneavoastră. Luați în considerare posibilitatea de a crea un link către paginile web care v-au preluat conținutul. Revendicarea creditului în acest mod va fi mult mai ieftină decât angajarea unui avocat pentru litigii privind drepturile de autor.
Pe măsură ce resursele dvs. de marketing prin articole se extind, asigurați-vă că articolele dvs. au referințe încrucișate pe scară largă unele cu altele. Nu faceți legături între articole doar de dragul de a face legături, ci încercați să profitați de fiecare posibilitate rezonabilă în care un articol ar putea sprijini un altul. O rețea de linkuri de articole cu referințe încrucișate bine pusă la punct vă va crește semnificativ numărul de cititori.
Creați o listă de verificare cu cel puțin cinci directoare de articole care au un rang ridicat în motoarele de căutare populare. Acest lucru vă va ajuta să evitați costurile suplimentare de a face acest lucru singur. Vă economisește timp și bani după ce v-ați făcut timp să creați lista de verificare inițială pe care o puteți folosi.
Abonează-te la fluxurile RSS ale concurenților tăi pentru a ține evidența concurenței în domeniul marketingului prin articole. Aceleași caracteristici pe care scriitorii de articole le folosesc pentru a face ca informațiile lor să ajungă la cititori, fac ca cercetarea lor să fie o joacă de copii. O cercetare rapidă a fiecărui articol nou publicat de un concurent, ține un scriitor la curent cu subiectele în trend și cu cele mai recente strategii.
Pentru a vă ajuta să vă comercializați articolul, încercați să vă păstrați conținutul orientat către un public mai larg. Astfel, vă veți asigura că îi interesează pe cititorii fideli și nu îi face pe potențialii cititori să simtă că acest conținut nu este pentru ei. Nu vă supraîncărcați conținutul cu prea mulți termeni specifici industriei pe care nu toată lumea îi va înțelege.
Este o idee bună să amestecați tipurile de articole pe care le scrieți, astfel încât să aveți o varietate din care să alegeți. Nu scrieți doar articole de tip "Întrebări și răspunsuri "ť sau ghiduri "cum să". Alternați aceste stiluri sau adăugați o listă cu "top 10". Faceți o rotație între diferitele tipuri și vedeți care atrag cel mai mult atenția.
Dacă scrieți pentru blogul altcuiva, asigurați-vă că lucrați în continuare în cadrul pieței respective. Dacă încercați să vindeți produse pentru pierderea în greutate, nu este cea mai bună idee să vă faceți reclamă pe un blog de software. Cititorii sunt pur și simplu diferiți și s-ar putea să sfârșești prin a-ți irosi munca fără niciun randament.
Conținutul articolului dvs. trebuie să acopere exact subiectul pe care îl abordați. Dacă cititorii sunt trimiși pe o pagină care nu are informații utile pentru ei, vor pleca pur și simplu. Motoarele de căutare pot sesiza aceste trucuri. Unele companii au fost interzise de anumite motoare de căutare pentru că au păcălit utilizatorii.
Acum, că știți despre câteva sfaturi și tactici solide și legitime de marketing prin articole, puteți începe să vă formulați afacerea și să evitați acei guru cu prețuri mari care insistă că nu puteți face bani online decât dacă folosiți în mod specific sistemul lor. Evitați-i pe acei tipi și folosiți ceea ce ați învățat aici pentru a reuși.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.