A legtöbbet kihozni az e-mail marketing kampányokból
Az e-mail marketing egy teljesen új kommunikációs eszközt nyitott meg a vállalkozások számára, hogy elérjék ügyfeleiket. Mostantól a vállalkozások potenciálisan emberek millióit érhetik el a világ minden táján, a postai úton történő elérésük költségeinek töredékéért. Ez a cikk segíthet többet megtudni az e-mail marketingről, és arról, hogyan használhatja azt vállalkozása számára.
Adjon exkluzív tartalmat a marketing e-mailekben. Ha a levelezőlistáján szereplők számára olyan információkat nyújt, amelyek a webhelyén nem érhetők el, ügyfelei nagyobb valószínűséggel olvasnak el minden egyes üzenetet, és elkezdik várni azokat. Ügyfelei különlegesnek és megbecsültnek fogják érezni magukat, ha releváns információkat kapnak az e-mailjeiben.
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, győződjön meg róla, hogy olyan követő e-mailt küld, amely tartalmaz egy boldog születésnapot tartalmazó üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva előfizetővé válhat.
Minden e-mailnek egyetlen egyértelmű üzenetet kell tartalmaznia. Nem akarja, hogy a fogyasztóit túlterhelje vagy untassa az e-mailben lévő tartalom. Fogalmazzon egyetlen üzenetet, és tartsa azt meglehetősen rövidnek és tömörnek. Olvasóinak tetszeni fog a rövid és lényegre törő hírleveled, amelyet nem terhel rengeteg felesleges információ.
E-mailje kidolgozásakor vegye figyelembe, hogy a legtöbb e-mail olvasó szoftverben mekkora az előnézeti ablak. Ha az e-mailje jóval meghaladja ennek az előnézeti ablaktáblának a méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan kizárólag ebben az előnézeti ablaktáblában olvassák az e-maileket. Azokat az információkat, amelyek kívül esnek a fájdalmas terjedelmen, az olvasója talán egyáltalán nem is látja.
Fontos, hogy a barátságos űrlapsorod olyan legyen, amelyet feliratkozóid felismernek. Például ne a céged vezérigazgatója küldje az e-maileket. Az olvasó nem biztos, hogy tudja, kitől származik, és egyszerűen törölni fogja az e-mailt. A tárgysorba írja be vállalkozása nevét.
Legyen kreatív az e-mail dizájnjával, hogy kitalálja, mi működik a legjobban. Küldjön ki néhány e-mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegük színében különböznek egymástól. Játsszon a képek elhelyezésével, beleértve a gombokat és a logókat is. Miután elküldte az e-maileket, derítse ki, hogy melyeknél volt a legjobb a kattintási arány. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtasson, hátha talál olyan módszert, amely még jobban működik. A nagyobb kattintási arány több eladást jelent.
Készüljön fel az e-mailek megválaszolására, ha az e-mail marketinget megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőségről lemaradhat. Ha jó tartalmat nyújt, amely ingyenes, készüljön fel arra, hogy a címzettek válaszolnak rá. Felkészültnek és elérhetőnek kell lennie, amennyire csak tud.
Adja meg az ügyfeleknek a választási lehetőséget, hogy egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges változatot kapjanak az e-mail marketinganyagaiból. Az ügyfelek a hírlevélre való feliratkozáskor kiválaszthatják az általuk preferált opciót. A sima szöveges verziók nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolatokkal vagy túl aktív spamszűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.
Ösztönözze ügyfeleit, hogy vásároljanak Öntől azzal, hogy jutalmakat kínál az e-mailjeiben. Ügyfelei nagyobb valószínűséggel fognak Önnel üzletelni, ha valamilyen ösztönzőt kapnak. Jó példa erre, ha hagyja, hogy az ügyfelek egy linkre kattintsanak, és ha az Ön webhelyén vásárolnak, egy bizonyos összeg feletti rendelés esetén ingyenes szállítást biztosít számukra.
Meséljen el egy történetet az e-mail marketingkampányával. Át kell gondolnia, hogyan ragadja meg az olvasók figyelmét. Hogyan lehetne jobban megragadni a figyelmüket, mint egy olyan történetet elmesélni, amely az Ön üzleti szakterületén elért sikert foglalja magában. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad arra, hogy új ügyfeleket szerezzen.
Ha előzetes fejléces anyagokat használ, az olvasó könnyebben azonosítja az anyagát. Az előfejléc az e-mail testének kezdősorát jeleníti meg, a szöveg kiemelésével. Sok e-mail kliens ezt a szöveget az e-mail tárgya alatt jeleníti meg, így az olvasó képet kaphat a tartalomról.
Állítson össze saját egyéni sablonokat. Kerülje az általános e-mailek egyszerű kiküldését, legyen kreatív velük. Próbálja elérni, hogy üzenetei tükrözzék vállalkozása márkaépítésének szempontjait, például a színpalettát és a betűtípusokat. Ha képeket is tartalmaz, mindenképpen adjon meg egy linket a sima szöveges változatra, hogy azok is el tudják olvasni az üzeneteit, akiknek a képeket letiltották.
Az e-mail üzenetei meséljenek az olvasónak egy történetet. A történetmesélés az egyik legerősebb reklámtechnika. Hírlevelének vagy levelezésének minden egyes részlete mesélje el a reklámüzenet "történetének" következő darabját. Valamilyen módon össze kell kapcsolódniuk, például úgy, hogy minden üzenet egy tippel vagy egy ajánlólevéllel zárul.
Próbáljon meg inspirálódni a versenytársaitól vagy más, a saját piaci résében tevékenykedő személyektől. Próbáljon feliratkozni az e-mail kampányaikra, hogy lássa, mi működik náluk. Ez jobb képet adhat arról, hogy mivel állsz szemben, és miért működik vagy nem működik valami a saját kampányodban.
Lehet, hogy a közösségi oldalakat, például a Facebookot, a Twittert vagy a YouTube-ot is felhasználhatja, hogy sikeresebbé tegye az e-mail marketingjét. Az ügyfelei megosztják az Ön információit másokkal, így az Ön e-mail listája bővülhet.
Kínáljon ösztönzőket. Az emberek esetleg vonakodhatnak beleegyezésüket adni az e-mailek fogadásához. Próbáljon meg valamilyen ösztönzőt felajánlani bónuszként az Öntől kapott e-mailekért. Ajánljon kuponokat vagy exkluzív promóciós kódokat. Győződjön meg róla, hogy ezekben az e-mailekben olyan tartalom van, amelyet érdemesnek és hasznosnak találnak.
A korábban említett e-mail marketing egy teljesen új világot hozott a vállalkozások számára, hogy kommunikáljanak ügyfeleikkel. Az e-mail marketingben annyi lehetőség rejlik, ha helyesen végzik. Ez a cikk olyan információkat és tippeket nyújt, amelyek segítenek az email marketing terv kidolgozásában és abban, hogy ezt az erőt saját vállalkozása számára hasznosítani tudja.
1. https://bit.ly/3uiktEB
2. https://bit.ly/3CWbBbB
3. https://bit.ly/3JsYzop
4. https://bit.ly/3L4dBRZ
5. https://bit.ly/34XJ8pf
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.