Hogyan érheti el ügyfelei révén az Email Marketinget.
Az e-mail marketing hatékony eszköz a termék értékesítésére. Ezt a technikát azonban csak akkor találhatja hasznosnak, ha jártas a témában. Itt jön a képbe a következő cikk; olyan email marketing tanácsokat fogsz kapni, amelyek a sikerhez vezető útra terelik.
A marketing e-mailjének elején és végén egy cselekvésre való felhívást kell tartalmaznia ügyfelei számára. Legyen világos, hogy mit szeretne, mit tegyen az ügyfél, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az ügyfeleit az e-mailben népszerűsített ajánlatra irányítják.
Kérjen visszajelzést ügyfelei számára az e-mailjeiről. Mivel az ügyfelei a kampánya legfontosabb részét képezik, fontos, hogy tudja, elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést, amelyben néhány kérdéssel arra vonatkozóan, hogy mi tetszik és mi nem tetszik nekik.
Adjon kiutat a feliratkozóknak. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket az e-mailjeiben vagy a weboldalán, hogy lehetővé tegye számukra, hogy törölhessék magukat a listáról. Azt is be kell állítania, hogy a listája úgy válogassa ki magát, hogy a feliratkozókat egy bizonyos számú üzenet után törölje, ha a címzett nem reagál vagy nem tesz semmit. Ez megakadályozza, hogy e-mailjei idegesítőek legyenek az érdektelen feliratkozók számára, és megőrzi az Ön imázsát.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonnal nézik az internetet ahelyett, hogy teljes értékű számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, érdemes úgy alakítania, hogy az Ön által kiküldött e-mailek szélessége mobiltelefonnal is könnyen megtekinthető legyen. Arra is ügyelnie kell, hogy ugyanezt tegye a landing page-ével is.
Az e-mail marketing használata mellett építse be az SMS marketinget is a kampányába. Kérje meg az ügyfeleket, hogy iratkozzanak fel egy SMS-opcióra, és küldjenek nekik szöveges üzeneteket, amikor úton vannak. Ha ezt a két módszert együtt használja, nagyobb eséllyel érheti el, hogy több ügyfél regisztráljon a termékére.
A tárgy az e-mail egyik legfontosabb része. Ha nincs olyan tárgy, amely azonnal megragadja az olvasó figyelmét, akkor valószínűleg nem is veszik a fáradságot, hogy elolvassák az e-mailt. A legjobban megírt e-mailek is teljesen értéktelenek lehetnek meggyőző tárgy nélkül. Győződjön meg róla, hogy minden tárgya nagyszerű!
Ami korábban bevált, lehet, hogy legközelebb már nem fog. Ezért fontos, hogy mindig új e-mail marketing stratégiák után nézzen, és folyamatosan új tanácsokat kérjen. Tanuljon másoktól a saját üzletágában, és mindig próbáljon ki új módszereket, hogy kiegészítse a vállalkozásának megfelelő módszerek arzenálját.
Próbálja ki az A/B tesztelést az e-mail marketingkampánya során. Ez alapvetően azt jelenti, hogy ugyanannak az e-mailnek két nagyon különböző változatát (A és B) kell létrehozni, és az "A"-t egy kis tesztcsoport felének, a "B"-t pedig a másik felének kell elküldeni. Amelyik fele a legtöbb pozitív visszajelzést kapja, azt kell használnia a kampányához.
Amikor a webhelye ügyfeleinek nyomon követése során egy nagyszerű tipp, hogy a nyomonkövetési e-mailjéhez csatoljon egy ingyenes jelentést. Tegyen egy olyan linket az e-mailjébe, amely arra invitálja ügyfeleit, hogy kattintsanak rá a kezdéshez. A befejező P.S. arra ösztönözheti őket, hogy próbálják ki ezeket a megadott mintákat.
Mint korábban említettük, az egyik leghatékonyabb technika, amelyet egy vállalkozás értékesítésére használnak, az e-mail marketing. Ha helyesen akarja használni, mindenképpen használja a fenti cikkben megadott tanácsokat. Meg fogja tapasztalni, hogy az e-mail marketing sokkal egyszerűbb, mint gondolta volna.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.