Hogyan lehet növelni az üzleti cikk Marketing kampányt!
Sok online marketingesnek egyedülálló képessége van arra, hogy alkalmazkodjon a környezetéhez, és bármilyen kampányt átalakítson, hogy bármilyen piacra illeszkedjen. Vajon ez azt jelenti, hogy tehetségesek, vagy csak azt, hogy tudnak valamit, amit ön nem? Olvassa el ezt az információt a cikkmarketingről, és gyorsan rájön, hogy ez utóbbiról van szó.
Vegyen fel egy blogot az internetes marketingstratégiája részeként. A blogcikkek írása lehetőséget ad arra, hogy hasznos információkat írjon a vállalkozásáról, amelyekre az emberek esetleg hivatkozni akarnak a saját weboldalukon. A tanácsok vagy tippek nagyszerű dolgok egy blogban. Egy jól megírt cikk felvilágosítja a potenciális ügyfeleket a termékéről vagy szolgáltatásáról, és a fő weboldalára irányítja őket.
A nagyszerű tartalom létrehozásának kulcsa, hogy megoldjon egy problémát az olvasó számára. Határozzon meg egy, a résével kapcsolatos problémát és többféle megoldást. Miután elvégezte a kutatást, egyszerűen állítsa össze egy rövid bejegyzésben. Legyen barátságos hangvételű és lényegre törő. Olvasói vissza fognak térni a továbbiakért.
Küldje el cikkeit néhány népszerű online cikkkönyvtárba. Ezeknek az oldalaknak már van egy beépített közönsége, akik az önéhez hasonló cikkeket keresnek. Néha egyszerűbb egy már létező megoldást használni, mint megpróbálni újra feltalálni a kereket. Egy gyors Google-keresés a "cikkkönyvtárak" kifejezésre, és máris találhat néhányat a legjobb oldalak közül.
Ahhoz, hogy cikkmarketing-tevékenysége friss maradjon, gyakran változtassa cikkei formátumát. Ne váljon önelégültté, és ne tömje bele az új tartalmat újra és újra ugyanabba a képletbe. Használjon tipplistákat, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tegye cikkeit. A változatos cikkformátumok nem csak az olvasók érdeklődését tartják meg, de így Ön is érdekesebbnek fogja találni a cikkek elkészítését.
Minden cikkedbe, amit ír, tegyen bele legalább egy olyan információt, amelyet az olvasó azonnal tud használni. Akár egy aktuális üzletet említ, akár egy gyors számítógépes javításra tanítja őket, ha van valami, ami azonnal segít rögzíteni a fogyasztók azonnali kielégítés iránti vágyát. Ha ezt minden egyes cikknél megteszi, az olvasók biztosan visszatérnek.
Hozzon létre egy offsite könyvtárat. Ha létrehozza saját személyes könyvtárát a cikkeiből, egy újabb módszert hoz létre, hogy az emberek könnyen keresni és megtalálni tudják Önt. Alapvetően egy egyablakos listát ad nekik mindenről, amit írt, és az összes helyről, ahol a cikkei megtalálhatók. Ez különösen hasznos egy portfólió létrehozásakor.
Természetesen tudja, hogy minden hibát tanulási lehetőségként kell kezelni. Ha azonban a cikkmarketing területén tevékenykedik, a hibák még a tanulásnál is jobbak. Friss témákat jelentenek a cikkeihez. Írjon cikket a hibájáról! Tanítsa meg az olvasóit arra, hogy mit csinált rosszul, és mit tehetnek jól, hogy elkerüljék a hibáját.
Ahhoz, hogy tekintélyes, megbízható cikkmarketinges hírnevet szerezzen, hosszabb, kiváló minőségű cikkekre van szüksége, amelyeket valódi emberek olvasnak. Azokat a cikkeket, amelyek a blogján, a weboldalán vagy a magas profilú aggregációs oldalakon fognak megjelenni, extra gondossággal kell elkészíteni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkek a szokásosnál hosszabbak legyenek, ha minden figyelmét a tökéletesítésüknek szenteli.
Sok cikk, amit ír, nem lesz hatékony, de ez nem jelenti azt, hogy törölnöd kell őket, vagy el kell bújnod előlük. Amíg büszke vagy rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, addig hagyd őket lógni. Lehet, hogy egy nap még felhasználhatod őket valamire.
Most már láthatja, hogy ezek a marketingesek valójában egyáltalán nem "tehetségesek", és nem is szerencsések. Ők csak hajlandóak megtanulni az ebben a cikkben tárgyalt tippeket, és hajlandóak munkát is fektetni abba, hogy ezeket a tippeket megfelelően alkalmazzák, hogy pénzkeresővé váljanak. Ha ön is képes ugyanerre, akkor ön is profitálhat a webes vállalkozásával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.