Hogyan használd a spektrométer cikkeket !
Sok úgynevezett szakértővel fogsz találkozni, amikor kutatást végzel a forgalomgeneráló technikákról, mint például a spektrométeres cikkmarketing, de ne tévesszen meg az általuk eladni próbált információk márkája. A legtöbb ilyen guruk szakértelme keresztül jön a képesség, hogy eladja neked a hazugság, hogy ők szakértők egyáltalán. Tudd meg az igazságot a spektrométeres cikkmarketingről az alábbi szövegben.
Tartsd a tartalmad könnyen hozzáférhetővé, függetlenül attól, hogy milyen régen íródott. A jelenlegi cikkeidben tartalmazz trackbackeket az évekkel ezelőtti kapcsolódó cikkekhez. Ez segíteni fog mind a keresési rangsorban, mind a kattintásokban. Ha valakit eléggé fel tudsz kelteni ahhoz, hogy tovább kattintgasson a webhelyed különböző oldalaira, akkor máris úton vagy afelé, hogy visszatérő látogatóid legyenek.
Ne aggódj az online plágium miatt. Ha egy másik weboldal másolja a te írott munkádat követeld az elismerést azzal, hogy hirdeti a nyilvánosságnak, hogy hány weboldal használja a te anyagod. Fontold meg a weboldalad linkelését azokra a weboldalakra, amelyek átvették a tartalmát. A hitel igénylése ilyen módon sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet fogadni a szerzői jogi perekhez.
Ahogy bővülnek a cikkmarketing erőforrásai, győződj meg arról, hogy cikkeid kiterjedten hivatkoznak egymásra. Ne csak a linkelés kedvéért hozz létre hivatkozásokat a cikkek között, hanem próbálj meg minden olyan ésszerű lehetőséget kihasználni, ahol az egyik cikk alátámasztja a másikat. A cikkek hivatkozásainak jól keresztreferenciákkal ellátott hálózata jelentősen növeli olvasottságod.
Készíts egy ellenőrző listát legalább öt olyan cikk könyvtárról, amelyek magasan szerepelnek a népszerű keresőmotorokban. Ez segít elkerülni a saját magaddal járó többletköltségeket. Időt és pénzt takarít meg, miután időt szakítottál a kezdeti ellenőrző lista elkészítésére, amelyet használhatsz.
Iratkozz fel a versenytársak RSS-feedjeire, hogy nyomon követhesd a cikkmarketing versenytársakat. Ugyanazok a funkciók, amelyeket a cikkírók használnak, hogy információik eljussanak az olvasókhoz, a rájuk vonatkozó kutatást is gyerekjátékká teszik. A versenytársak által közzétett minden egyes új cikk gyors áttekintése naprakészen tartja az írót a trendi témák és a legújabb stratégiák tekintetében.
A cikkek marketingjének elősegítése érdekében próbáld meg a tartalmat a szélesebb közönségre összpontosítani. Ez biztosítja, hogy a hűséges olvasókat érdekli, és nem kelti a potenciális olvasókban azt az érzést, hogy a tartalom nem nekik szól. Ne töltsd túl a tartalmat túl sok iparági szakkifejezéssel, amelyet nem mindenki fog megérteni.
Jó ötlet, ha kevered a cikkek fajtáit, hogy legyen miből válogatnod. Ne csak "kérdés-felelet"-eket vagy "hogyan kell" útmutatókat írj, Váltogasd ezeket a stílusokat, vagy dobj be egy "top 10" listát. Váltogasd a különböző típusokat, és nézd meg, hogy melyek vonzzák a legnagyobb figyelmet.
Ha valaki más blogjának írsz, győződj meg róla, hogy az adott piacon belül dolgozol. Ha súlycsökkentő termékeket próbálsz eladni, nem a legjobb ötlet egy szoftverblogon reklámozni az oldaladat. Az olvasóközönség egyszerűen más, és előfordulhat, hogy a végén a munkádat elpazarolod a semmiért.
A cikked tartalmának pontosan le kell fednie a témádat. Ha az olvasókat egy olyan oldalra küldik, amely nem tartalmaz számukra hasznos információkat, egyszerűen el fognak menni. A keresőmotorok fel tudják venni ezeket a trükköket. Néhány céget már ki is tiltottak bizonyos keresőmotorokból a felhasználók átverése miatt.
Most, hogy ismersz néhány szilárd és törvényes cikkmarketing tippet és taktikát, elkezdheted megfogalmazni az üzleted, és elkerülheted azokat a magas árú gurukat odakint, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy nem lehet online pénzt keresni, hacsak nem használod kifejezetten az ő rendszerüket. Kerüld el ezeket a fickókat, és használd az itt tanultakat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.